- A
- B
- C
- D
- E
- F
- G
- H
- I
- J
- K
- L
- M
- N
- P
- R
- S
- T
- V
- Y
- 0-9
- Усі бренди
Lalique
Основні теми творчості Кришталевого Будинки LALIQUE (Лалик) можна позначити трьома латинськими «F»: Femme, Faune і Flore (Жінка, Фауна і Флора).
Жіночі образи є одночасно об'єктом і сюжетом творів Lalique. Вони алегорично, часом ніжні і повітряні, часом таємничі і хвилюючі.
Твори Lalique (Лалик) - це справжня ода жіночності. Малюнок завжди був інструментом для творчого генія Рене Лаліка. І сьогодні кожен твір починає свій шлях з ескізу художника, натхненного надзвичайною чуттєвістю і цілковитим злиттям з матерією ...
У 1909 році Рене Лалик познайомився з власником парфумерної фірми Coty - Франсуа Коті, і створив свій перший флакон для його аромату "Цикламен".
Щороку аромат Lalique de Lalique випускається в новому флаконі обмеженою серією, в якій кожен екземпляр пронумерований.
Рівно через рік матрицю флакона розбивають, таким чином його вже ніколи не можна в точності повторити знову. А на світ виходить новий флакон, щоб через рік стати реліквією і відкрити дорогу наступного кришталевого творінню.
Перший флакон, випущений на 1992 рік - "Жимолость", потім "Музи", "Жасмин", "Оголена любов", "День і ніч", при створенні якого вперше в колекції був використаний кольоровий кришталь. Завдяки своїй багатій історії, винятковому спадщини, здатністю до динамічного розвитку, ексклюзивним технологіям і вмінням майстрів кришталевих справ, марка LALIQUE отримала статус "Живого Спадщини", який був заснований з метою стимулювання розвитку самобутніх і культурних французьких підприємств. Підприємств, які використовують рідкісні старовинні або знамениті технології, засновані на вмілому застосуванні традиційних або ж прогресивних методів.
Основні теми творчості Кришталевого Будинки LALIQUE (Лалик) можна позначити трьома латинськими «F»: Femme, Faune і Flore (Жінка, Фауна і Флора).
Жіночі образи є одночасно об'єктом і сюжетом творів Lalique. Вони алегорично, часом ніжні і повітряні, часом таємничі і хвилюючі.
Твори Lalique (Лалик) - це справжня ода жіночності. Малюнок завжди був інструментом для творчого генія Рене Лаліка. І сьогодні кожен твір починає свій шлях з ескізу художника, натхненного надзвичайною чуттєвістю і цілковитим злиттям з матерією ...
У 1909 році Рене Лалик познайомився з власником парфумерної фірми Coty - Франсуа Коті, і створив свій перший флакон для його аромату "Цикламен".
Щороку аромат Lalique de Lalique випускається в новому флаконі обмеженою серією, в якій кожен екземпляр пронумерований.
Рівно через рік матрицю флакона розбивають, таким чином його вже ніколи не можна в точності повторити знову. А на світ виходить новий флакон, щоб через рік стати реліквією і відкрити дорогу наступного кришталевого творінню.
Перший флакон, випущений на 1992 рік - "Жимолость", потім "Музи", "Жасмин", "Оголена любов", "День і ніч", при створенні якого вперше в колекції був використаний кольоровий кришталь. Завдяки своїй багатій історії, винятковому спадщини, здатністю до динамічного розвитку, ексклюзивним технологіям і вмінням майстрів кришталевих справ, марка LALIQUE отримала статус "Живого Спадщини", який був заснований з метою стимулювання розвитку самобутніх і культурних французьких підприємств. Підприємств, які використовують рідкісні старовинні або знамениті технології, засновані на вмілому застосуванні традиційних або ж прогресивних методів.